lauantai 25. marraskuuta 2006

alku

Olen pidemmän aikaa kipuillut nimimerkkien ja blogin nimien kanssa. Aina olen päätynyt lopputulokseen, jonka olen nopeasti havainnut epätyydyttäväksi. En halua viestittää nimelläni oikeastaan mitään. Pekka Eskimo on sikäli hyvä, että se on erisnimen kuuloinen, ettei siitä löydy erityisempiä merkityiksiä. Pekka on myös monessa ikäryhmässä suosittu nimi, ettei anna mielikuvaa tietynikäisestä kirjoittajasta. Eskimo taas sukunimenä on sellainen, että ihmiset tietävät ettei oikea nimeni ole Pekka Eskimo. En halua esiintyä nimimerkillä jota luullaan oikeaksi nimeksi. Haluan siis, että Pekka Eskimo on selkeästi nimimerkki, eikä salanimi. Vaikka toisennimiseen blogiin olen toisella nimellä jo vähän kirjoitellut niin ajattelin, että parempi alkuvaiheessa vaihtaa epätyydyttävä nimi, ettei mene hukkaan jos alkaakin kerätä jotain tunnettuutta. Mikä olisikin mukavaa. Pakkohan se on myöntää, että ehkä jos minulla olisi enemmän tyydyttäviä sosiaalisia kontakteja en tänne kirjoittelisi.

Ei kommentteja: